Joulugallup

17.21

 Tänään aamupäivällä ennen kauppareissua, tehtiin me pieni kävelylenkki (valitettavan) harmaassa talvisäässä. Pakastuisi nyt edes hiukan, niin joulufiiliskin olisi helpommin tavoitettavissa (siis heille joilta se vielä puuttuu). 

Sää ei kuitenkaan tänä vuonna meidän jouluamme pilaa. Oikeastihan se fiilis lähtee oman päänupin sisältä ja nyt olen toistaiseksi onnistunutkin oikein hienosti sisäisen rauhani ylläpitämään. 



Kohta mun äitini tulee tänne meille auttamaan joulusiivouksessa,  ja itse aionkin ensimmäisenä vallata sauna- sekä kylpytilat. Yksi merkittävä tekijä (lasten ilon ja aikatauluttomuuden lisäksi) hyvässä joulussa mulle itselleni on puhdas ja puunattu sauna. Nyt mua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, että mikä tekee mun blogini lukijoille joulun? Saa mainita useitakin tekijöitä. Itse palailen omiin tuntemuksiini vielä tulevassa, mutta nyt on teidän vuoronne kertoa :)

Tämä joulunalusaika on ollut jo nyt hyvin erityinen. Paljon on tapahtunut joulutaikoja ja fiilis on kiitollinen. Näin jatkukoon. Viis säästä! Ihan oikeasti.




You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Itse tehdyt jouluruuat, oma perhe ❤

    VastaaPoista
  2. Perhe ❤
    Aina vietetään joulu perheen ja sukulaisten kanssa. Nyt kun omat lapset on pieniä niin joulukuusta meillä ei ole ollut. Mutta olen aina rakastanut joulukuusta, sen tuoksua ja varsinkin sen koristelemista. Joululaulut, glögi, tortut...rakastan! Ja tietysti jouluruoat kuuluu jouluun. Kiireetön ja stressitön olo perheen kanssa. Joulu. ❤

    -Terhi

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook