Volyymit testissä

15.55

Koska huomenna on erityistä kivaa tiedossa, niin päätin hieman panostaa iltaan, ja samalla tietysti myös vähän itseenikin. Kävin ensimmäistä kertaa laitatuttamassa klassisten ripsien tilalle volyymiripset. Googletin "Volyymiripset Kerava",  ja varasin ajan Sikeltä Ripsistudio Secretistä


Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Lähtötilanne oli nimittäin jokseenkin haasteellinen, sillä mun omat ripset olivat tosi epätasaiset edellisen pidennyksen jälkimainingeissa, ja muutamia aukkoja ripsirivistöstä löytyi myös. Ne tosin olin ihan itse aiheuttanut itseliimattavia ripsitupsuja pois repiessäni.

Nyt sitten vaan jänskäillään, että miten hyvin nämä volyymit pysyvät mun silmissäni. Omaan silmään tuo ero volyymien ja klassisten ripsipidennysten välillä on aikas vähäinen, ja ajattelin jatkossa pitäytyä ihan perus klassisissa. Edullisempi hinta myös vaikuttaa tuohon päätökseen hieman. Erityistilaisuuksiin on kuitenkin kiva aina sillointällöin laittaa vähän extrapilkettä katseeseen.

Volyymipidennyksethän tarkoittavat sitä, että yhteen omaan ripseen liimataan kolme ohuempaa kuitua. Klassisissa yhteen omaan ripseen laitetaan yksi vähän paksumpi kuitu. Molempi parempi. Minun mielestäni. Ja onpas taas muuten mukavaa, kun on katse kunnossa, eikä tarvitse koskea ripsiväriin hetkeen. Mahtavaa oli olla vaan, ja makoilla pehmeässä tuolissa vilttiin kääriytyneenä sillävälin, kun joku toinen samalla tekee kauniiksi.

Koekampauksessakin käväisin, ja siitä lisää myöhemmin. Tuttavani taikoo hiukset huomenna nätiksi, ja oon siitäkin asiasta tosi iloinen. Koskaan en olekaan mun ja H:n yhteiseen deitti-iltaan näin isosti panostanut ;) 



Pahoittelen näistä kuvista sekä niiden laadusta. Mulla ei ole toimivaa järkkäriä nyt ja se harmittaa tosi paljon. Toivottavasti saan asian pian kuntoon.


You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook