Elämäni miehiä

10.45

Haluan ihan pienen postauksen verran kertoa teille meidän eilisestä - se oli tärkeä.

PikkuW kävi isänsä kanssa viime viikolla verikokeissa sekä munuaisten röntgenissä Peijaksen sairaalassa, ja eiliseksi meille oli varattu aika lääkärille kuulemaan testien tulokset. Poitsu on syönyt kaksi antibioottikuuria virtsatietulehdukseen ja halusivat varmuuden vuoksi tutkia munuaiset, ettei mitään pahempaa tulehdusta/rakennevikaa löytyisi.


Onneksemme ei löytynytkään.

H lähti aamulla töihin meidän autolla, ja koska olen nykyään vähän arka ajamaan manuaalivaihteilla (meinasin ajaa kolarin pari viikkoa sitten), niin pappa lähti meitä kuskaamaan lääkärin vastaanotolle - minua ja poikaani.

Eilinen päivä oli taasen mulle niin kovin tärkeä. Mun rakas isäni joka on käynyt läpi lukuisat pallolaajennukset, sydämen ohitusleikkauksen sekä paljon muita operaatioita, käveli mun ja poikani kanssa Peijaksen lastenosastolle ja oli mun tukenani siellä. Tuo mies, jonka olemme muutamaan otteeseen jo hyvästelleet tilanteen ollessa hyvin kriittinen, mutta jonka olemme aina onneksemme saaneet takaisin..  Kiitollisuus oli - ja on edelleen - hyvin vahvasti läsnä.
Tekeepä siis mieleni hymyillä juurikin niin isosti, kun elämäni pienin isoin mies hymyili lääkärin odotushuoneessa.


Mikä oli tuomiomme?

Kaksi turhaa antibioottikuuria syöneenä, poika todettiin täydellisen terveeksi. Olen harmissani siitä, kuinka kaikki lääkärit yksityisellä terveysasemalla eivät tunne tietävän, että lasten pissanäytteistä usein löytyy ihon pinnalta tulleita bakteereita vaikka itse virtsassa ei tulehdusta olisikaan. Olimme jo mielissämme varautuneet virtsan takaisinvirtausongelmaan jos jonkinmoiseen, mutta onneksi huolemme osoittautui aiheettomaksi.

Onni onnettomuudessa.

Tässä vaiheessa on pakko ylistää Peijaksen henkilökuntaa - mielettömän ammattitaitoista ja mukavaa porukkaa. Ja voi kuinka reipas tuo mun oma poikani onkaan?! Olen hyvin ylpeä hänestä - maailman ihanin pikkumies!

Kiitos rakkaan äitini, pääsemme tänään H:n kanssa viettämään aikaa kaksin. Siitä lisää myöhemmin! Nyt on jotenkin vaan niin hyvä fiilis, että heitänpä tuossa myöhemmin iltapäivällä instagramiin taasen pienen arvonnan. Superparkista kiinnostuneet, olkaapa tarkkana ;)

You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook