Syntymäpäiväonnea

20.47


Niin, otsikko sen kertookin jo eli tänään on ollut hyvä hyvä päivä! Aamulla tosin lapset eivät tunteneet armoa vaikka olikin mun synttäripäivän aamu ja toisinsanoen siis herättiin kuus jotain(?) uuteen keskiviikkoon. Roudasin pikkuihmiset sängyistä olohuoneeseen ja siellä mua odotti tuo ylläoleva matkalaukku, joka oli täynnä vaikka mitä kivaa nannaa äidille. Siellä oli H:n ja appiukon Lontoon tuliaiset, sekä anopin tekemät, kauniit villasukat sekä kortti. Siinä olohuoneen lattialla niitä lahjuksia lasten kanssa kolmisin ihmeteltiin ja ihasteltiin.

Menin siitä sitten keittiöön hakemaan lasillista mehua ja miten upealta se tuntuikaan, kun huomasin jääkaapissa mulle valmiiksi kyhätyn aamiaistarjottimen. H oli aikaisesta herätyksestä huolimatta tehnyt mulle yllärin ja se totisesti oli hyvä ylläri se. 

Veli sekä hänen kihlattunsa piipahtivat ovella tuomassa kukkia ja mun vanhemmat kävivät myös kahvilla kukkapuskan sekä hamppariaterian kera <3

Vaikka en sen suuremmin tänävuonna syntymäpäiviäni juhlistanutkaan niin silti tämä päivä on ollut ihan tosi kiva.

Kiitos kaikille onnitteluista, korteista seka muusta muistamisesta. Naantaliin E:lle, kummeille ja perheenjäsenille spessukiitokset!

Meidän perhepiirissä jyllää nyt joku vatsatautipöpö numero 2. Päätettiin että pidetään pientä välimatkaa hetkellisesti isovanhempiin ja serkkuihin, ettei jouduta läpikäymään toista rundia sitä totaalista sanonko mitä. Edellisella kiekalla huomattiin, että vaikka me kaikki muut toivuimme suht nopeasti niin Pirpanalla tuo toipuminen kesti huomattavasti pidempään ja pari viikkoa meni sairastellessa, enemmän tai vähemmän. Se vaan nyt on niin ja nyt mun on oltava ehkä jopa vähän hysteerinenkin tän asian kanssa. Arki vaikeutuu liian paljon jos me saadaan taas joku virus tänne kiusaksemme. Katotaan nyt. Jos pöpö meille asti pääsee, ei sille sitten mitään voi mutta kaikkeni teen että siltä säästyttäisiin. Nyt on kyllä ollut tässä suhteessa tosi hankala ja tyhmä talvi. Liian paljon tauteja liikenteessä onpi.

No mutta kaikesta huolimatta, oon tosi onnellinen synttärisankari tänään ja vanheneminen ei haittaa just nyt mua yhtään :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Onnea!
    Taitaa sanonta "niin metsä vastaa kuin.." Eli koska olet itse rakastava ja huomioiva läheinen, niin samalla lailla kohtelevat sinua. Ihanaa, nauti ja iloitse - olet tärkeä ja rakas monelle.

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook