Kvaakku

20.37


Voi iloa ja riemua! Onpahan tuonut monelle pienelle iloa tuo ankka ja nyt viimeisimpänä meidän Piippikselle sitten. 


Tänään lähdin lasten kanssa mummin ja papan luokse kylään kun H lähti iltavuoroon ja siellähän meidän ilta sitten vierähtikin mukavasti. Ylläolevan kuvan räpsäsi Pirpanan ihana serkkutyttö.

Nyt mä tässä kirjoittelen samalla kun odotan että lapset nukahtaisivat. Tytön huoneessa on jo lupaavan hiljaista mutta pojan ähellys tavoittaa vielä olohuoneen. Kolmena viimeisimpänä iltana olen yllättänyt itseni pähkäilemästä, miten voi olla että tämä lasten unille laittaminen onkaan nykyään näin helppo nakki?! Pessimisti saattaisi ajatella että tää on nyt vaan tyyntä myrskyn edellä  mutta ei, me ei nyt sellaisia ajatella :) Mulla on vaan yksinkertaisesti superkiltit mukulat.

Joulu on tullut meidän kotiin. Ostin tänään uusia koristeita ja huomenna me tehdään piparkakkutalo, jonka tekoon Pirpana pääsee tietysti osallistumaan.

Nyt nukkuvat he, äidin onnenhippuset..

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Aivan ihana pieni tyttö, ilmeet ja eleet niin sulosia :)Mun pikkuveli on myös erityinenlapsi, ja oon niin kiitollinen et se on meidän perheeseen syntyny. Oon sun kirjoituksia täältä lukenu,ja sun tyttö on saanu oikeasti ihan mahtavan äidin!

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook