Yksi vielä.

20.57

Child Photoshoot / Lapsikuvaus © Markku Kantanen 2012

Pirpana kiittää ihanista kommenteista :)

Mä olen tänään ollut luonnollisesti ihan lumoissani näistä otoksista. Tämän jälkeen omat kuvat tuntuu entistä huonolaatuisimmilta mutta nyt on hyvät motivaatiot alkaa ihan oikeasti harjoittelemaan vaikkapa järkkärillä kuvaamista.

Onneksi malli on mitä mainioin.

Kun mä katson näitä kuvia, aivan järjettömän hyvä tunne valtaa äidin sydämen. Se on niin onnellinen, ihana pieni tyttö tuo minun aarteeni.



You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihana ko tällasia blogeja on! Down-lapsista kertovia blogeja lukemalla olen oppinut ymmärtämään sairautta paremmin ja huomannut aina vain paremmin miten valloittavia ja sympaattisia nämä lapset ovat! :) jatka samaan malliin ja ihanaa jatkoa sinulle ja pikku perheellesi!

    VastaaPoista
  2. Ihana iloinen tyttö :) Oli pakko kommentoida nähdessäni nämä kuvat. Mieletön määrä positiivista virtaa huokuu tytöstä! Sinulla on ihana blogi ja ihanat kullannuput. Mukavaa viikkoa koko perheelle :)

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook