Eka postaus portaalissa Halloween- sekä gaalatunnelmissa

21.51

Tästä se nyt sitten alkaa! Vielä harjoittelen Wordpressin käyttöä, mutta eiköhän tämäkin juttu mulle pikkuhiljaa aukene..

Eilinen oli varsinainen hulinapäivä. Puoliltapäivin lastattiin kaksi vanhinta ipanaa autoon, ja ajettiin Helsinkiin ystäväni Emman työhuoneelle. Emma taikoi mulle tunnissa ihan uskomattoman kauniin maskin, ja auttoi myös H:ta työstämään pääkallonaamaansa hampaat. Ihaillen seurasin Emman työskentelyä, ei se turhaan Suomen mestari ole! Oli hyvä ajatus ottaa lapset mukaan, niin eivät sitten joutuneet säikkymään omia vanhempiansa. Kaikista pienin katseli vähän pitkään (varsinkin isäänsä) kun palatiin kotiin, mutta itkuun asti tuo hämmästys ei yltänyt.

Söin lennossa lautasellisen lohikeittoa, ja jatkoin matkaani kohti Järvenpäätä kaverini Liisan luokse Hiushuone Hemmaan. Liisa loihti mulle upean taideteoksen hiuksiin , ja kylläpä taas kelpasi lähteä vimpanpäälle hienona illanviettoon! On se vaan onni, että kaveripiiristä löytyy tällaisia taitureita!



Indiedays Blog Awards oli kokemuksena kiva,  ja erityismaininta täytyykin järjestäjille antaa SUPERhyvistä tarjoiluista. Yllätyimme sangen iloisesti! Voittoa ei 47 palasta-blogille tullut, enkä tällähetkellä edes tiedä sijoitustani. Taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi, että pysyinkö tavoitteessani ;)  Lämpimät onnittelut kaikille upeille voittajille ! Oli mahtavaa kisata mukana noin hienossa jengissä.

Illan ohjelman jälkeen hypättiin taksiin, ja matkattiin Tuusulaan ystäviemme Halloween-kemuihin. Aamuun asti tanssittiin, ja tänään olo onkin ollut sen mukainen. Silti ei harmita! Ihanaa oli nähdä rakkaita ja juhlia yhdessä pitkästä-aikaa!





Ehdittiin me lastenkin kanssa vähän Halloweenia juhlistamaan, ja PikkuW sai vihdoinkin kauan haaveilemansa Batman-puvun Prismasta. Perjantai-iltana otettiin yhteenkin, kun nukkumaankin olisi pitänyt Bättiksenä mennä. "Minä en ole W, minä olen Bätmäni!".



Noniin mutta nyt katsotaan, että onnistunko julkaisemaan tämän postauksen..

Kivaa alkavaa viikkoa!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Aivan ihanan mahtava kuva teistä tuo eka yhteiskuva, kehystäisin jos olisi minun!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mä luulen, että tää varmasti meneekin kehyksiin :)

    VastaaPoista
  3. Hei te ihanat! Onnittelut blogin uudesta osotteesta!

    Ja siihen liittyen: huolimatta siitä, että sivuat usein blogissa kirjottamisen merkitystä (ja myöskin blogin alkutaipaletta), laitoin sulle kuitenkin haasteen :)

    gravid-raskaana.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Käyn kurkkimassa :)

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook