Kännykkäpäivitys säkkituolin pohjalta

22.12

Niin eli äiti täällä yrittää toipua tämänpäiväisestä viisurinpoistosta. Tälläkertaa hampaita lähti kerralla kaksi kappaletta ja fiilis onkin nyt sen mukainen. Eniten ketuttaa, kun kokopäivänä ei ole tullut oikein syötyä mitään järkevää mutta huomenna aion jo uskaltautua. Toinen kolo mun kitusissani meinaa vähän tihkuttaa verta ja pelkään kokoajan että alkaa kunnolla vuotamaan. Tällainen säikky mä aina olen.

Lapset olivat superihania ja nukahtivat päiväunille kiltisti tänään (ja vieläpä samaan aikaan), joten sain levätä ja toipua rauhassa.

Eipä mulla tälläkertaa muuta. Laitan tähän loppuun vielä pari keventävää otosta .


PikkuW jäi alkuillasta rysänpäältä kiinni, kun oli työstämässä uutta tägiä äiskän ja iskän makkarin seinään. Myöhemmin illalla kuvaan oli ilmestynyt vähän lisää harmaata liitua. Missä kummassa tyypin salainen liitukätkö sijaitseekaan?!


Ja sitten vielä tämä. Mun kummitätönen oli hommannut mukeloille aivan mahtavanihanat jouluasut. Siinäpä äidin piparkakkuset somasti nököttää lakit päässään. 

Kohta on ultra ja sitten on joulu!! :)

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Olisko ne liidut noissa kengissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Täytyypä kohta könytä katsomaan :)

      Poista
    2. Meillä meinaan löytyy kengistä välillä vaikka mitä, erityisesti pikkuautot menevät niihin usein talliin ja toisinaan puuttuvat pohjalliset ja tätä nykyä nauhatkin saattavat olla somasti solmussa...

      Poista

Suosituimmat

Facebook