Iltahömppä

22.06


Vessapaperirullakäsi Piippis sekä hänen pikkuveljensä iltahulinoissaan. Vauhdin määrä näkynee kuvassa.

PikkuW oppi tässä rytäkässä vielä laulamaan "buu ka buu buu ka" ja sitä laulettiin vielä sängyssäkin ennen nukahtamista. 

Vaikka ilta oli vauhdikas niin nyt kuitenkin nukkuvat. Ihanaa ja aivan totta :)

Sain tänä-aamuna ajatuksen, joka mun oli heti pakko jakaa Heikille puhelimen välityksellä. Lyllerränpäs perjantaina hänen mukaansa Turkuun keikalle ja jäädään sinne sitten hotelliin yöksi kaksin. Vauva syntyy ihan kohta ja sitten olen luonnollisesti hetkenaikaa aivan kiinni pikkuruisessa eikä kaksinkeskisestä ajasta kannata hetkeen haaveilla. Näinollen nyt on vielä tartuttava hetkeen. Tiukan paikan tullen löytyyhän se synnytys-sairaala sieltäkin ja kuulemma kätilöt TYKSissä on kivoja ;)
 
Hotelliaamupalaa odotan. Tällä reissulla siihen jaksaa satavarmasti herätäkkin kun ilta tuskin aamun pikkutunneille tämän masun kanssa venähtää.

Musta tuntuu, että masu on nyt tipahtanut alaspäin ja vauva pyörähtänyt raivotarjontaan. Hengittäminenkin on helpompaa jo huomattavasti. Jännä nähdä mitä ensiviikolla synnytystapa-arviossa sanotaan. Mulla nyt raskausviikkoja 35+1. Piippis potkaisi lapsivedet sänkyyn 37+5. Iik! Enää ei ihan oikeasti ole pitkä aika! Eikä mulla ole mitään laitettuna valmiiksi vauvalle. Vaatteita oon käynyt nyt läpi ja vauvan kotiutumisvaatteet ovat menossa pesuun. Ehkä sen sairaalakassin voisi pakata pikkuhiljaa. Ja ehkä sen voisi mahdollisesti ottaa Turkuunkin mukaan, ihan vaan varmuuden vuoksi ;)

Olen kyllä niin hitsaantunut kiinni noihin mun pieniin ettei tosikaan. Tosi kiva lähteä pikku reissulle ja tiedän, että se tekee mulle hyvää, mutta silti vähän riipasee kun ajattelee että lapset ei lähde mukaan ..




You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Rentouttavaa reissua! Ja oih, hotelliaamiainen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) loppuviikon näen varmaan unta pelkästään tulevasta hotelliaamiaisesta, joka toivottavasti on kaiken tämän odottamisen väärti :D

      Poista
  2. Tervetuloa Turkuun! Rentouttavaa viikonloppua! -Minttu

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook