Toveri

23.33

Huomenna aamulla pitkästä aikaa muskariin! Jännä nähdä miten saan tytön hereille kun on aikamoinen aamunukkuja. Toivotaan nyt kuitenkin että jaksaa herätä viimeistään paikanpäällä sitten. Nyt on jo oikeasti ihan kiva mennä sinne. Enää ei jaksa murehtia turhia! Mulla kun ei ihan oikeasti ole mitään syytä sellaiseen!

Pirpanalla on uusi toveri. Se asustaa olohuoneen katossa ja on vähän säihkyvämpää sorttia. Sille on maailman ihaninta höpötellä ja nauraa. Vaikka tuntitolkulla.
Edelleenkin mä olen vähän huolestunut näistä Pirpanan kalliista mieltymyksistä. Onneksi tätä ei onneksi tarvinut ostaa nyt, vaan se on hankittu jo muutama vuosi sitten. Tyttö vaan bongas sen sattumalta ja siitä lähtien se on ollut parasta.

Mä luulen että mennään nyt kaikki hyvissä ajoin nukkumaan että jaksetaan aamulla herätä. Täytyy jatkossa opetella kirjottelemaan vaikka päiväunien aikaan.  Huomenna murumussukka täyttääkin sitten jo 4 kk. Aika juoksee! Surullista mutta toisaalta ihanaakin. Odotan ihan hirveästi Pirpanan taaperoaikaa. Uskoisin että hänestä kuoriutuu aikamoinen tapaus kun on nyt jo. Joko-tai.

Ainiin, mä ja Piippis saatiin kutsu yhteen kivaan juttuun. Se liittyy valokuvaukseen. Siitä myöhemmin ;)

Huomiseen!

P.S Tänään hekotettiin ensimmäisen kerran kunnolla ääneen. Äitin sydän suli taas..

You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook