Synttärihuumaa ja kesän tuulahduksia!

14.42




Nyt on meidän sulomurunen juhlittu ihanasti nelivuotiaaksi. Grillibileet sujuivat odotusten mukaisesti ja kivaa oli! Aurinkokin alkoi paistaa juuri kun kemut pyörähtivät käyntiin. 

On ihanaa kutsua rakkaat ihmiset kylään ja kokoontua aina sillointällöin. Vaikka hulinaa riitti, niin kyllä vaan äiti-ihmistä piristi kaikki tuo mennyt juhlahumu. Kiitos asianosaisille ja erityiskiitos kaikille isovanhemmille, joita ilman nää kekkerit ei olis onnistuneet niin lupsakkaasti. Haluan myös teitä lukijoita kiittää Piippiksen puolesta kivoista onnentoivotuksista.

Näin söötti on nelivuotias. Uudessa hupparissaan. 


Mulla on nyt vahvasti sellainen fiilis, että kesä on vihdoin alkanut. Ja onhan se. Piippiksen synttärit kun ovat olleet mulle viimeisen neljän vuoden aikana kesän ensimmäinen oikea juhla. Siispä tervetuloa kesä 2015! :)

 Olen muuten ihan hirmuisen onnekas, sillä pikkuinen poika tässä perheessä on ottanut tehtäväkseen kukittaa äidin harva se päivä.. Toivottavasti pysyy tuollaisena pitkään.




Eipä tänään sen kummempia. Uusi viikko ja uudet jutut. Mulla on sellainen kutina, että jotain kivaa tulee tapahtumaan..

Hei hei!


<3

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Pikkupojat tuppaavat olemaan kovia kukittamaan äitejään ♡
    Nimim. Tuplasti kukkia saava

    VastaaPoista
  2. Rakkautta rakkautta vaan .... Muistatkos, kuka niin lauloi? Minulla pikkulumikki neljä päivää hoidossamme vanhempiensa päästyä matkalle. Rakkautta.

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook