Sairastuvalta hei jälleen

21.48


Pienet muruset lempipiilossaan. Tuolta sitten heittelevät tavaroita mulle ja mä heittelen niitä tavaroita takaisin sänkyyn. Ihan ykkösleikki.


Ja PikkuW oivalsi sitten tänään,että miten eteenpäin kontataan! Nyt Pirpana peppukiitää toiseen suuntaan ja velipoika toiseen kontaten. Hyvästi äipän viimeisetkin raskauskilot! 

Me ollaan nyt parin päivän ajan sairasteltu niin, että pöpö on käynyt yksi toisensa jälkeen kaikki läpi. Onneksi aika lievästä viruksesta kyse tälläkertaa kuitenkin. Vähän kurkkukipua ja lämpöilyä.  Pienet ovat kokeneet sen kaikista voimakkaimmin. Tänä-aamuna oli Pirpanan vuoro ja päivä alkoi vähän kurjissa, itkuisissa tunnelmissa. Iltaa kohti olo muuttui hänelläkin paremmaksi ja illalla uneen uinahti suht terveen oloinen tyttö.

Mun äitiysloma sai siis pari päivää jatkoa, kun ensiksi isi oli kipeänä eilen ja nyt sitten minä itse. Tänään piti palata hetkeksi työelämään kun H:n isäkuukausi alkoi. Mun hoitovapaat jatkuu sitten taas kuukauden päästä.

Pikku potilas <3
Perjantaina uusi yritys töiden suhteen. Kovasti mielelläni olisin hetkeksi jättänyt arjen Heikin huomaan mutta ehtiihän tässä vielä ;)

Nyt mun iltani jatkuu maailman komeimman vampyyrimiehen seurassa. Toisinsanoen, Twilightia neloselta. Pieni teini minussa nauttii telkkaritarjonnasta nyt täysin siemauksin.

You Might Also Like

1 kommenttia

Suosituimmat

Facebook