Pieni fiilistely vielä

22.41

Tänään meidän Pirpana on ollut koko päivän ilman vaippaa ja yhtään vahinkoa ei ole tapahtunut! Kiitos mummi ja pappa, että rohkaisitte meitä tähän! Jokakerta kun tyttö laitettiin potalle, hän viittoi "pissi" ja pissi tuli. Olen kyllä niiiin ylpeä mun taitavasta pienestä isosta. Täytyy vaan jatkossa yrittää uskaltaa kokeilla rohkeasti näitä uusia juttuja. Tyttö kyllä osaa!

Tänään on myös pariin otteeseen tytön suusta raikunut ilmiselvästi sana: "Wäinö!" <3

Huomenna mä menen sitten sinne Elävä kirjasto-tapahtumaan vastailemaan opiskelijoiden mahdollisiin kysymyksiin. Odotan mielenkiinnolla, mitä päivä tuo tullessaan. Toivottavasti ihan aitoa kiinnostusta nuorten taholta! Se olisi mulle paras mahdollinen palkinto osallistumisesta.

Wish me luck! 
:)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Onnea Anna-Kaisa. Sun huominen juttu menee varmasti tosi hyvin. Olet vain oma itsesi.

    Mä olen niin ylpeä lukiessani Pirpanan huikeasta kehityksestä. Ihanaa oli lukea teidän käynnistä puheterapiassa. <3 Mahtava tyttö ja upeat vanhemmat.

    Halipusselit,
    Anu

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anu <3 Ja haleja teille kolmelle! :)

    VastaaPoista
  3. voi ku ihana ja taitava neiti teillä :) Meillä 3-vee poika opettelee kuivaksi tällä hetkellä, niin kehittyvät eri tahtia nuo lapset..

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook