Satuhetki

15.28


Iltaisin on kiva lukea Pave-kirjaa ja vielä kivempaa on jos mummi sitä lukee. Tämä kuva on toissailtana otettu. Niin keskittyneenä pikku tyyppi kuuntelee ja katselee. Perttu Banaanikärpänen on lempparihahmo koska se surisee bzzz kivasti..

Kotona kovasti yritellään totutella pikkuveli-ajatukseen. Se tuntuu niin kutkuttavan ihanalta. Iso yllätys mutta mielettömän ihana sellainen! Nyt se on sitten todistettu että kyllä poikaa odottaessakin voidaan huonosti ja sykkeistä ei voi etukäteen mitään päätellä. Masu mulla on ihan erilainen. Pönöttää tuossa alhaalla kun Pirpana nousi heti aika korkealle :) Kohta saankin jo pikkuhiljaa alkaa haalimaan pienen poitsun vaatteita lastenvaatteiden joukkoon. Niitä mulla ei juurikaan ole sattuneista syistä mutta usein oon kaupassa ihastellut ja harmitellut kun ei oikein ole ketään jolle ostaa.

Pirpana muuttui hetkessä isosiskoksi kun saatiin tuo uutinen kuulla. Voi että miten mahtava sisko hänestä tuolle pienelle poitsulle tuleekaan! <3

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Minulla itselläni on neljä lasta viiden vuoden sisään, ilman kaksosia. Kolme ensimmäistä tyttöjä ja neljäs poika. Masu oli joka kerran pieni pyöreä ja pinkeä. Tuntemukset aivan samat, mutta niin vain kuopus oli poika. On kaikenlaisia uskomuksia, tuntemuksia, toiveita janyllätyksiä. Siltikin on myönnettävä, että oli kovin hienoa ja arvokasta, että saimme kokea sekä tytön että pojan kasvun ja kehityksen. Pääroolia kuitenkin nytteli ja näyttelee edelleen heidän kunkin persoonallisuus. Sukupuoli merkitseenmielestäni vähemmän kuin temperamentti. Saatanolla väärässä, mutta näin inä koen. Ja sivulauseessa minun lapseni ovatbtyttö 25, tyttö 24, tyttö, 21 ja poika 20 vuotta.

    Ihana Pirpana. Seuraa tarkkaavaisesti mummin lukemaa tarina.

    VastaaPoista
  2. Juu samaa mieltä olen kanssasi. Mulla ei missään vaiheessa ole ollut mitään erityisiä "toivomuksia" sukupuolen suhteen. Vain vahva tunne joka osoittautui aivan vääräksi tälläkertaa :) Tällähetkellä musta tuntuu että meidän lapsiluku saattaisi mahdollisesti olla täynnä niin kyllä tämä poika-uutinen siinämielessä kuitenkin oli ihan kiva. Nyt on ihana tyttö ja kohta se puuttuva poikakin. Mutta siltikin, never say never. Ihmismieli on vaihteleva. Se on nähty!

    Ja kiitos <3

    VastaaPoista
  3. mä oottelen innolla, että pääsen lukemaan mun lempipojalle satuja, kun muru vaan vähän kasvaa ja ymmärtää kuvistakin enempi. :)

    heh, ei ne mahanmuodot aina mee nappiin..
    nimimerkillä isovanhempani luulivat mua pojaksi, kun olin mahassa.. :D

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook