Sydän soittaa lapselleni

1.03


"Sydän soittaa lapselleni
hiljaisilla rummuillaan.
Kertoo, ettet itseksesi
joudu suureen maailmaan.

Äiti on kanssasi tässä,
ystävät yhdessä ympyrässä.
Ajatuslinnut lennähtää,
huoneen hetkessä lämmittää.

Kohta kotiin lähdetään,
kuljetaan pitkin katuja.
Laulut mukaan kerätään,
kuunnellaan kaupungin satuja.

Sydän soittaa lapselleni
hiljaisilla rummuillaan.
Soittaa: tu tum, tu tum, tu tum.
Saa kasvamaan
unenniityn kaivatun."
-Eppu Nuotio




Mä tiedän, mun pitäisi olla jo nukkumassa. Kello on jo ihan liian paljon, mutta sille ei vaan nyt voi mitään sillä mukanaan mut vei jälleen Eppu Nuotio ja runot. Niin ihanasti sopivat yksiin mun ajatusteni sekä mun maailmani kanssa nuo sanat tällähetkellä. Itken onnellisia kyyneleitä ja hymyilen.
Hyvä päivä takana. Saatiin koko perheen voimin viettää se ystävien seurassa.

Mun pieni ihana tyttö on oppinut pyytämään syliin. Kun haen heräilevän pienen ja lämpöisen, unisen rakkaan päiväunilta ottaa hän mut kädet ojossa vastaan, onnellisesti virnistäen. Tahtoo syliin ja puskee omaa pehmoista poskeaan äidin poskea vasten. Tuoksuu maidolta. Jokakerta se liikuttaa. Miten mulla yhtäkkiä onkaan elämässäni jotain näin suurenmoista ja täydellistä ?


You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook