Mun timantti

20.00




Luulin, että mua on rakastetttu paljon mun elämäni aikana. Pirpana on kaikesta huolimatta vienyt tämänkin tunteen ihan uusiin sfääreihin. Melkein hukun näihin helliin rakkaudenosoituksiin.  Se on ihan valtavan ihanaa. 

Nyt on muutenkin menossa Piippiksen kanssa todella helppo vaihe. Välillä ihan ketuttaa kun tavallaan kokoajan odottaa, että koska ne varsinaiset haasteet alkavat. Rehellisesti kun voin sanoa, että  ei meillä mitään oikeita haasteita tytön kanssa ole vielä ollutkaan.  

Jonkinsortin mutkia tulevilla poluilla varmasti on luvassa ja niinhän se on aina lasten kanssa. Turha niitä kuitenkaan on etukäteen murehtia.

Sanonpa vain, että varsinaisen voimakuvan isi taas tänään meistä otti. Kaikki murheet katoaa kun sitä katsoo. 









You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Ihana kuva teistä Anna ja Lailuska. <3 En ole vähään aikaan käynyt lukemassa teidän päivistä, mutta nyt tänään aion lukea kesäkuun läpi. Palattiin eilen meidän reissusta veks. Kaikki meni hyvin ja nyt viimeisten viikkojen ajan oma olo on jo vähän lungimpi, kun tunnen pikkuisen potkut joka päivä.

    Halit ja ihanaa kesän jatkoa!

    Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania uutisia! Olispas kiva nähdä teitä tässä vielä ennen poksahdusta ja ehdottomasti sen jälkeen! Monta halia sinne myös ja rentouttavaa loppuodotusta A! <3

      Poista
  2. Kiitos Anna! Mä laitan sulle viestykkää, jos olen esim. tulossa Keravalle Anua & co:a moikkaamaan. Olisi kiva nähdä teitäkin pitkästä aikaa. <3 Voikaa hyvin! Halit!

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook