Alkava syksy ja muutoksen tuulet

22.49

instasize_09131817452


Olen kuluneen viikon aikana nautiskellut kovasti omasta pihapiiristä, alkavasta syksystä, aurinkoisesta säästä sekä hyväntuulisista ipanoista. Haravanvarressa on tullut vietettyä aikaa paljon. Parasta terapiaa mielelle ja ruumiille onpi muuten ollut se!


Syksy on monelle muutoksen aikaa. Vuosi sitten sain aivan super puhelun Kaksplussan toimituksesta ja sen puhelun aikana mua pyydettiin mukaan KP:n portaaliblogien joukkoon. Leijuin pilvissä ja olin hyvin HYVIN onnellinen tapahtuneesta. Olen edelleen. Kulunut kesä on tuonut mukanaan kuitenkin tuntemuksia, jotka ovat saaneet mun kovasti mietiskelemään että onko paikkani täällä enää? Pitäisikö mun tehdä tilaa uusille hyville (kaupallisesti motivoituneimmille) bloggaajille ja vetäytyä taka-alalle tekemään tätä mun juttua? Ihan rauhassa ja itselleni ominaisella tyylillä.


Omasta aloitteestani lähdin tuntemuksiani jakamaan toimituksen suuntaan ja nyt olemmekin sitten tässä tilanteessa – jatkan kohti uusia tuulia. Juuri tällaisena kuin olen. Tulen jatkamaan tätä kirjoittelua niinkuin minusta hyvältä tuntuu ja tulevaisuus blogin suhteen on täysin avoinna vielä. Heittäydyn syystuulten matkaan ja menen sinne, minne puhuri johdattaa.


Mahtava vuosi takana, enkä päivääkään siitä pois vaihtaisi. Upeita kemuja olemme järkkäilleet ja ihaniin uusiin ihmisiin saaneet tutustua!  Saankin jatkaa monta kokemusta rikkaampana matkaani tästä eteenpäin. On ollut suuri kunnia olla mukana tätä hienoa joukkoa. Lämmin kiitos siis asianosaisille! Kyllä minun silmäkulmaani tänään itku tirahti, kun tämä asia varmistui. Olen aina ollut herkkä muutokselle ja tämä oli kuitenkin aika merkittävä sellainen. Aika aikansa kutakin :)


20160906_142933_resized


En mä kuitenkaan ihan vielä lähde, mutta lähtölaskenta on jo alkanut.


Kaikki tekstit jatkavat matkaa mun mukanani, mutta blogspotiin en mielelläni haluaisi palata. Voi olla, että vaihdan alustaa Wordpressiin tässä samalla. Katsotaan nyt. Mitään suunnitelmia mulla ei tulevaisuuden varalle ole, vaan nyt mennään just niinkuin parhaimmalta tuntuu. Saman kaavan mukaan kun tähänkin asti.


Eilen sain kuvaviestin, joka oli otettu Helsingissä sijaitsevan neuvolan odotushuoneessa. Pöydällä oli ollut avoinna vuoden 2016 ensimmäinen Kaksplus lehti. Eikä siinä vielä kaikki, vaan nimenomaan meistä tehty juttu ja aukeama oli ollut siinä joltakulta kesken jääneenä. Rakasta serkkutyttöä oli kovasti hymyilyttänyt tuossa hetkessä. Tämä pikku kevennyksenä nyt tähän loppuun. Hih. Kiitollinen näistäkin kokemuksista.


Toivottavasti pysytte mun matkassani mukana yhtä hienosti, kuin mitä olette tämän viiden vuoden aikana tehneet. Nyt kuitenkin jatketaan vielä hetki vanhaan malliin. Molempi parempi.


You Might Also Like

14 kommenttia

  1. Eli suoraan sanottuna sait potkut ?

    VastaaPoista
  2. No jotakuinkin näin. Sopimusta ei jatketa :)

    VastaaPoista
  3. Vai semmoisia tuulia... Toivottavasti löydät hyvän paikan jatkaa aitoa blogiasi. Sitä on ollut ilo seurata.

    VastaaPoista
  4. Hyvä päätös! Jotain tapahtui siirtyessäsi Kaksplussan blogaajaksi, ja mielestäni muutos ei ollut parempaan suuntaan.. Toivottavasti uudet tuulet tuovat mukanaan sitä alkuperäistä fiilistä, jonka myötä aikoinaan vuosia sitten jäin blogiasi seuraamaan! :)

    VastaaPoista
  5. Tämä on ihan niitä parhaita blogeja, joita olen lukenut.Mukana pysyn siis ehdottomasti.Pelkkään hömppää ja pintaa saa lukea monista blogeista, mutta syvällisempiä mietteitä on harvassa. Sinun kirjoituksissa maistuu elämä. Hyvä niin. T Ulla

    VastaaPoista
  6. Toivotaan! Kiitos :)

    VastaaPoista
  7. Onhan se varmaan niin, että tietynlaiset paineet kasvaa kun näkyvyyttä tulee lisää. Ikävä kuulla että se on ollut havaittavissa mutta kyllä tästä taas hyvä tulee ;)

    VastaaPoista
  8. Kiitos Ulla. Tuntuipa kivalta tämä kommentti <3

    VastaaPoista
  9. Parhainta jatkoa. Jään seurailemaan. Onnea uuden edessä.

    VastaaPoista
  10. Kiitos <3 jään myös seurailemaan sinuu.

    VastaaPoista
  11. Uskon vahvasti, että suunta on taas ylös- ja eteenpäin ja ehkä itsekin saat uudenlaista intoa kirjoittaa. Ei blogisi huonokaan ole ollut täällä, mutta toivon ja uskon, että tuleva muutos on parempaan suuntaan! Tsemppiä! :) T. Blogia jo ennen W:n syntymää asti lukenut

    VastaaPoista
  12. Mahtavaa että oot pysynyt matkassa mukana! :)

    VastaaPoista
  13. Harmi! Vuoden aikana täältä on hävinneet melkein kaikki minua kiinnostavat blogit. Vain yksi vielä jää, Meriannen mielessä.

    VastaaPoista
  14. Onneksi hyviä blogeja voi seurata uudessakin osoitteessa ;) niitä, jotka jatkavat. Tykkään myös Meriannen mielessä-blogista paljon <3

    VastaaPoista

Suosituimmat

Facebook