Pienet isot jutut

0.07

Tänäiltana menen onnellisena nukkumaan, koska..



  • Rakkaistakin rakkaimmat uinahtivat kiltisti yöunilensa ilman, että jouduin juosta vuoronperään jokaisen luona silittelemässä ja hyssyttelemässä. Istuin käytävän lattialla isolla tyynyllä niin,että jokainen kolmesta näki minut, ja puolessatunnissa hiljaisuus olikin jo vallannut talon. Vihdoinkin sain tämän nukahtamistouhun onnistumaan näin! Parasta.


  • Iltapuuroa lämmitellessäni maailman ihanin Piippis ilmoitti yhtäkkiä aivan "puun takaa", että: "Äiti minä tykkään sinusta!". Tämä on opittu pikkuveljeltä joo, mutta tämä silti oli todella hämmentävän ihana ja täydellinen ilmoitusluontoinen seikka tiistaisessa arki-illassani.


  • Aurinko. Keväinen fiilis ulkona saa mielen valoisaksi, ja kesän suunnitelmat lähtevät lentoon aivan uudella sykkeellä. Piipahdettiin pulkkamäessä ja lapsilla oli super kivaa. Itse lähinnä keskityin korjailemaan lasten hanskoja ja hattuja paremmin, niistämään neniä ja nostamaan pienintä tyyppiä koiranpissaisesta lumesta, mutta väitän tuon ulkoiluhetken silti piristäneen myös minua.


  • Onni äitiydestä ja onnistumisista. Mulla on terveet ihanat lapset, joiden kanssa selviän edes jotenkin tässä meidän arjessamme. Vuoristorataahan tämä on, mutta tänään mulla on ollut erityisen hyvä olotila ja olen tuntenut syvää kiitollisuutta näistä omistani. Kevät. Syytän tästä kaikesta kevättä.

On ihan parasta huomata, että positiivisuutta löytyy mun sisuksistani edelleen, vaikka voinkin rehellisesti kertoa eläväni nyt raskaampaa aikaa kuin koskaan ennen.


Ja sitten vielä nämä neilikat! Näitä ihastelen monta kertaa päivässä, aina ohi kävellessäni.

Onnellisia juttuja. Pieniä, mutta merkittäviä.

You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook