Värikkäästä rakkaudesta

9.00


Tutustuin vieraskynän kirjoittajaan Piippiksen myötä. Tämän upean naisen elämää on rikastuttanut erityissisko jo vuosikymmeniä. Ovat yhdessä aivan huikea parivaljakko ja heidän välillä vallitseva mahtava kemia luo toivoa minuun äitinä. Nyt haluan jakaa ensimmäistä kertaa jonkun toisen tekstin mun blogissani. Tässäpä teille tärkeä kirjoitus.

 Kiitos Rea.

"Minä olen biseksuaali.
Entinen avopuolisoni on nainen. Minä en valinnut rakastua häneen, kuten en ole valinnut rakastumista yhteenkään toiseenkaan ihmiseen, jonka kanssa olen seurustellut. Minä vain - rakastuin.
.

Kun ajattelen, millaista elämäni on ollut, en muuttaisi mitään. Ihastuin naiseen ensimmäisen kerran ollessani 20-vuotias. Kerroin asiasta vanhemmilleni puhelimessa. Äitini kysyi, olenko onnellinen. Vastatessani (ensimmäistä kertaa pitkään aikaan aidosti) "olen", kuulin äidin hymyilevän.
- Se on ainoa asia, jolla on väliä, hän sanoi.
Ja niin vanhempani ovat sanoneet siitä lähtien.
.

Minulla on ollut vuosien varrella niin tyttö- kuin poikaystäviäkin. Kaikki heistä ovat olleet yhtä tervetulleita kotiimme. Isäni 50-vuotisjuhlissa isäni esitteli silloisen avovaimoni satapäiselle juhlayleisölle tyttärensä elämänkumppanina ja rakkaana, uutena perheenjäsenenä.
Kuulin tätini kysyvän häneltä jälkeenpäin, mitä isäni olisi tehnyt, jos jollakin hänen lähimmistä, paikalle kutsutuista ystävistään olisi ollut asian kanssa ongelmia. - Sitten hän ei olisi ystäväni. Tyttäreni on mitä on, ja minä olen hänestä suunnattoman ylpeä, kuulin isäni sanovan.

Ystäväni ovat suhtautuneet seksuaaliseen suuntautumiseen samalla tavoin, kun he suhtautuvat kaikkiin asioihin, jotka tekevät minut onnelliseksi, eli iloiten. Tukien ja avoimin sylin. Myös koko suku tietää suuntautumisestani.
.

Kun mietin, kuinka paljon tukea ja rakkautta olen saanut osakseni nuoresta lähtien, minuun sattuu vielä enemmän niiden puolesta, jotka eivät yhtä onnekkaita ole. Jokaisella ihmisellä maan päällä tulisi olla oikeus ja yhteiskunnan tuki rakastua samaa sukupuolta edustavaan henkilöön. Jokaisella tulisi olla mahdollisuus rakastaa ja tulla rakastetuksi - ilman pelkoa ja rajoituksia. Kenenkään ei pitäisi tuntea olevansa huonompi tai viallinen - vain siksi, että rakastaa. #pride #lovewins"


Olen kiitollinen että sain jakaa tämän tärkeän tekstin blogissani.
 
Tunnen lukuisia sateenkaariperheitä. Tunnen sateenkaariperheiden lapsia. Rakkaus kuuluu kaikille ja meillä jokaisella on oikeus rakastaa sukupuoleen katsomatta.  Tärkeintä on rakastaa ja saada rakkautta osaksemme.


Minä olen 10 kulunutta vuotta rakastanut miestäni ja tulen rakastamaan todennäköisesti hamaan loppuun asti. Rakastuin persoonaan, en sukupuoleen. Näin on ollu aina. 

Rakkaus on kaunista. Mahtavaa Pride-viikkoa kaikille! 

<3

Tässäpä meidän perheen tämänhetkinen hitti...




Rakkaus on. Todella.


You Might Also Like

0 kommenttia

Suosituimmat

Facebook